Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

List Down

Yuhuuu..

Banyak betul nak update.Lately banyak perkara terjadi kat family dan anak-anak.Ok, nak list down dulu benda yang nak diupdatekan nanti.Itupun kalau sempat cik non.Aduhai..masa..masa..masa..sangat singkat lor..
  1. Saya baru kehilangan Atuk pada 1 Mei 2011 setelah 21 hari kematian Nenek pada 10 April 2011.Jenazah mereka dikebumikan sebelah-menyebelah. T__T
  2. Khair masih lagi demam + batuk + selsema.Menjangkit Kakak.Minggu lepas 2 hari saya MC, 2 hari half day sebab jaga anak-anak yang tak sihat.
  3. Khayra lulus potty training.
  4. 19 April 2011 genap setahun hasben kerja ulang-alik Melaka-KL-Melaka dan kitorang dah setahun duduk Melaka balik.Dulu duduk Gombak..
  5. Khair dah boleh duduk tegap selepas 2 hari pandai merangkak.
  6. Saya kehilangan cincin tunang.Setelah 4 hari cincin itu muncul secara tiba-tiba.Insyallah kalau sempat saya nak update citer ni dulu.Misteri...
  7. Kerja ofis bertambah sentiasa
  8. Khair dah pandai babai.Tapi cara  melambai macam Usop Whilcha.
  9. Stok EBM terlebih cukup.Deep freezer semakin penuh.Alhamdulillah.
  10. Emm ape lagi ek?..
Insyallah saya akan update citer-citer kat atas.Kalau tak sempat pun, list kat atas tu pun jadilah untuk kenangan saya akan datang.
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...