Sedut Hingus

Sedut hingus? Manual ke pakai penyedut?
Masuk ni,dah dua kali Khayra kena batuk + selsema. Kesian dia batuk kong-kong. Pastu hingus asik dok melekat kat hidung dia. Baby mana reti nak hembus. Ada sekali tu aku pernah gak try sedut pakai mulut hingus Khayra. Mula2 memang la geli,tp tak sampai hati tengok Khayra macam tu. aku pun sedut. Tapi lepas tu,aku plak yang selsema teruk. Kali ni,aku beli kan penyedut hingus brand Japlo. Mr. Papa yang tolong buatkan.


Mr.Papa Si Penyedut Hingus

Operasi permulaan dijalankan masa sasaran tengah tidur



Mula menyedut. Sasaran lena tidur. Operasi tak diganggu.


Hasil tak berapa lumayan. Tapi operasi BERJAYA!
Setakat ni Khayra masih lagi selsema + batuk. Setiap kali hidung dia tersumbat, Mr.Papa akan jalankan operasi dia. Harap Khayra cepat sembuh.
2 Responses
  1. mrsharis Says:

    tu la,td masa dia tgh makan akak tgk hingus meleleh jer..sian kan kalau bby ni selseama + batuk :(


  2. Hanna Says:

    tu la kak...sian tengok dia,comot pun ada tengok hingus meleleh je.selagi dok taska kan kak,mcm tu la jadinya..huhu.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...