Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Selesai Sudah Majlis Sambut Menantu 2 Bulan Lepas

Lepas seminggu hantar adik ipar kahwin kat Pontian, barulah kenduri rumah PIL saya. Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar.Sebenarnya majlis tu berjalan sehari selepas saya dan family berjimba kat Langkawi...

Bayangkan flight balik ke LCCT pukul 10.45 malam hari Khamis, pastu delay sampai kul 11 lebey.Sampai LCCT, pastu bertolak balik ke Melaka, akhirnya pukul 4 pagi hari Jumaat baru jejak rumah.Adoiyai.Jumaat malam dah start orang baca Yassin & Marhaban kat rumah PIL sempena sambut menantu.

Nasib baiklah mak mertua sporting.Ngeh ngeh.Nolong lah jugak mana yang patut.Just malam tu Amsyar dah start demam.Lembik je siap muntah lagi.Dak Kakak pulak baru baik demam,hari ke3 kat Langkawi demam pulak.So, saya terpaksa ngelat sikit-sikit mana nak tengokkan anak demam lagi, nak tolong kenduri lagi.Serba-salah kang kalau tak tolong.Dan sekali lagi nasib baiklah adik-beradik ipar faham.Huhuhu..

Alhamdulillah esoknya, masa majlis kenduri kahwin Amsyar dah elok sket...

  
 Anak dara

 Cucu-cucu Nek Jem & Tokyah

 Sepupu-sepapat : Hani Emelda, Khayra Nur Rania & Nor Alia Afrina...Khayra sepupu perempuan paling muda

 Dengan Emy, adik ipar dan anak sepupu kitorang, Lisa


 Muka kesian nak tolong cuci cawan.Sebenar nak main air tu.Tau dah taktik Kakak dengan Dak Abang...




 Dak Abang dah baik demam. Sukalah tu mama dah bagi lampu hijau main air. Saya bagi pun sebab waktu dah petang, dah tak ramai orang.Alang-alang nak mandi petang, main lah puas-puas air tu bang.

 Adik saya ,Koklin dengan mak pun datang.Besan sebelah kampung je apa ada hal.Hehehe....

 Waktu ni orang dah tak ramai.Pengantin pun dah cabut pegi shooting outdoor.Macam biasa, saya tak sempat nak snap gambau pengantin masa bersanding.Mana taknya Imran nak berdukong je time tu.Haishhh...



 Tiga beradik.Sayang kamu semua



 Selesai sudah majlis sambut menantu kat rumah mertua saya. Segala kekurangan harap dimaafkan.Pasni  tunggu turn sape pula ek? Koklin, akak dah ready nak buat hantaran untuk ko pulak.Hehehe...
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...