Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Dating Dengan Abang K

Semalam pegi dating berdua dengan Abang K.Dating kat Klinik Kesihatan Ayer Keroh. Since papa kerja ulang-alik Melaka-KL-Melaka ni saya memang dah kena beli kari eh berdikari.Semalam ulang bulan abang K yang ke 4 bulan.Nasib baik tak kena cucuk. Sebabnya jenuh menunggu turn kat situ. Bukannya ramai pun.

Saya ingat datang lambat-lambat, orang dah takde boleh lah check up dengan cepat. Tapi yang hampehnya bilik untuk check up dikurangkan kepada 2 bilik je. Kalau awal-awal tadi ada 4 bilik, dah tinggal 2 bilik memang la sangap jadinya.Pukul 1 jugak baru setel hanya untuk check up.

Abang K steady je. Just dah tengah hari Abang K dah rimas, suruh mama dukung. Kesian Abang K nak tido. Yang penting Abang K naik sekilo lagi. Dari 6.04kg kepada 7.06kg untuk 4 bulan.
 Just You and Me
 Tido sudah. Masuk kereta terus lelap. Kesian Abang K
 Kening nak berkerut
Tanganku depang. Sungguh lena kurasakan.

Lepas tu terus hantar Abang K balik taska balik. Saya sambung kerja.Bulan depan kita berdating berdua lagi ok. Sayang Abang K.Mmuuah!

p/s : Kenapa saya tak boleh komen kat page saya sendirik? Saya nak komen kat entri dilema, tapi dapat lepas 1 komen je. Pastu tak buleh.Kat page orang lain pun saya tak buleh komen. Oh!apa salah ku?
3 Responses
  1. Mrs Nageb Says:

    takpe..elok lah berdikari tuh..huhu same2 lah kita :)


  2. Hanna Says:

    husband ko pun keja jauh gak ke?tapkelah,kitakan kaklong dh biasa berdikari ni kan..huhu..


  3. Mr. K Says:

    Abang K?
    Macam nak adik je...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...