Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Usia di Penghujung 20-an

Tulisan dak Siti - officemate - kat whiteboard aktiviti. Thanks dear (^_^)

Hari ni 10 Mac 2011.Saya sudah 29 tahun. Masih lagi 20-an. Hehe. Alhamdulillah Allah masih membenarkan saya bernafas di dunia ni.Sebelum umur menginjak ke 3 series, target saya masih belum tercapai. Harap penghujung 20-an ni memberi seribu kerahmatan dan rezeki yang berganda. Moga target saya akan tercapai tahun ni jugak. Amin.

Tapi saya sangat bersyukur kerana dikurniakan suami yang penyayang dan romantik, anak-anak yang comel dan cerdik. ahli keluarga (both side) yang menyayangi antara satu sama lain dan kawan-kawan yang supporting.Alhamdulillah 7 Mac 2011 ulangtahun perkahwinan saya yang ke 3. Adik saya sms "Kak, 3 tahun 3 anak la". Cet. Nanti lah dulu. Sekarang saya berbahagia dengan Encik Khairul Nizam, Kakak Khayra dan Adik Khair. Tapi kalau ada rezeki saya terima dengan redha.

Hasben designed untuk saya. Dia post dalam FB & blog dia. So..so..so ;)
2 Responses
  1. Anonymous Says:

    sweetnya! happy birthday, happy anniversary n happy always to u :)


  2. Hanna Says:

    thanks eis...happy,happy & happy (^_^)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...