Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Kenapa Saya Jadi Begini?

Tajuk macam best je.Hehe.Takdelah,ni pasal macam gambar kat atas tu.Takde mood a.k.a malas nak berblogging? Yeah! Itu lah yang terjadi kepada saya akhir-akhir ini. Pada hal baaaanyaaak benda nak cerita kat u all nih. Adeh2! Saya nak cerita pasal Khayra, pasal keja, pasal family kat kampung, pasal En.Suami, pasal taska, pasal kawan-kawan, pasal kat rumah, pasal balkoni, pasal cuaca, pasal hobi, pasal projek baru, pasal, pasal, pasal dan pasal lagi. Tapi semuanya dalam otak je la. Tak tertaip lagi. Ooh! Kenapa aku begini?

Sekarang banyak benda bermain di fikiran. Kalau ada terluang akan saya update ok. Saya janji [tau]. Tahun 2010, ada banyak perancangan yang akan berlaku. Hopefully semuanya berjalan dengan lancar tanpa sebarang halangan. Insyallah.


0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...