Salam Aidilfitri Untuk Semua




Hari ni dah 9 Syawal. Sebelum masuk 30 Syawal, di kesempatan ini saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Ampun maaf dipinta kalau ada tersalah taip atau terlaser bahase.Hehe.

Tahun ni dah berlima =)

  Grey Theme.
 

Hangin Satu Badan

Bulan Puasa tahun lepas, saya pregnant 4 bulan.Masa ni tak citer dengan kawan-kawan lagi yang saya tengah membuyong.Ada sekali tu badan penuh dengan angin.Mintak sorang kakak cleaner picit-picitkan biar kuar angin (akak ni tukang urut).Lepas dah urut, dia bisik kat saya "Ko pregnant ke?"..alamak bocor rahsia..hehe..Tukang urut,mestilah dia tahuu..

Hari ni, dalam bulan puasa gak,badan berangin lagi.Asik sendawa je.Mintak kakak cleaner ni picit-picitkan lg...Sayup-sayup ada suara cakap, ntah-ntah ko pregnant lg tak?..Adakah saya membuyong lg?

Teet!!

Ya, saya mengandung.Perut mengandungi angin je ok..jangan nak speku..hahaha! Kakak tukang urut tu dah sahkan dah..pape pun tggulah Imran 2thn..Yang penting target 6!!! Heeee...














Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...