Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Yang Sempat di Update

 Assalam...

Ada sesapa yang rindukan saya?

Waah ramainya tak rindu..Heee.

Mana satu nak citer dulu ni.Gambar Khayra bersukaneka pun tak upload lagi.Mak kat rumah dah tanya dah.Almaklum orang pencen, boring-boring kat rumah bukak blog anak cucu.Hehe.Satu lagi masalah problem, gambar kat kamera tak masuk dalam laptop lagi.Incik hasben sangat sukaa dok perap dalam kamera tu.Pastu gambar hp saya ni kann memang berkualiti, kalau dalam gelap memang hancus lebus lah gambar tu dengan noise.Segan nak upload T_T

Imran Dah Botak

 Before


 After


Imran Naik Pangkat

 Before

 After


Sekarang Imran dah tumbuh 2 batang gigi kat belah bawah.Akhirnya berdarah jugak cik N saya.Memang turun-temurun anak-anak-anak saya buat chegini kat saya.Aduss. Bila tumbuh gigi je, mesti test power time nyusu. Hmm, Abang Amsyar still lagi nyusu dengan mama.Shame-shame kann.Takpelah, tunggu betul-betul Amsyar ready (bila?).

 Dah start duduk ni, otomatik nak tepuk tangan.Memang baby macam tu ke?

 Khair Imran




3 Responses
  1. comel ~

    byk progressnye imran tu..manis senyuman..


  2. QasehessaL Says:

    kan saya pn dh lame gler x update..sgt3 lame...


  3. Hanna Says:

    mamalieyna
    thanks kak lina :) x smpt nk update progress bdk2 ni..jeles dgn akak sntiasa je update psl hero 2 org tu :)

    QasehessaL
    tu laa..patutlah x perasan entry terbaru..xpe,update mana yg sempat je..kang hilang skill hapdet..hehehe..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...