UJIAN MTeST KPLI 28 MAC 2009

Ni 1st time ku ambik ujian MTeST KPLI ni...Mmg mencabar gak soalan2 dia...Pagi td Papa & Khayra hantar ku ke Sek.Men.Keb.Viviekananda kt Brickfield...Sian Khayra tengah tdo ku agkt dia masuk dlm keta...

Perjalanan dari Gombak ke Brickfield utk pagi Sabtu ni amat la senang dan mudah...keta x banyak...dlm 15 minit dh smpai...smpt ku call mak & ayah kt Melaka mntk doa restu...harap2 ku berjaya...

Kepada teman2 yg sama2 amik MTeST ni semoga kita berjaya,insyallah...Doa dan takawal selalu...exam result kuar 22 April 2009...check it out!

8 Responses
  1. Jika ada rezeki atas niat yang baik, insyaAllah dapat tu.


  2. Hanna Says:

    Amiin...terima kasih ye : )


  3. Zuhaini Says:

    insya Allah.. good luck!

    **psst.. jadi guru JQaf ka..? ngajar agama ya..?


  4. Hanna Says:

    thanks zuhaini...
    sy x amik JQaf...amik guru biasa dlm bidang Kajian Sosial :)


  5. Normaliza Says:

    Saya pun g mtest gk..moga2 kita berjaya yek ;) AMIN!


  6. Hanna Says:

    Insyallah normaliza...mungkin rezeki kita kali ni mana tau kan :)


  7. Normaliza Says:

    Hanna dulu blaja mana? Ambik kajian sosial? macam nak sama jek ngn saya..saya amik social work..kat uum


  8. Hanna Says:

    sy dlu bdk UiTM...amik course pengajian maklumat...mcm x related plak sy amik kajian sosial KPLI...xpe la,ada rezeki ada la kan..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...