Khair Amsyar Jatuh?!

Budak kecit ni bukan jatuh.Tapi tengah syok golek-golek seluruh hall.Menyalar belom lagi.Kadang-kadang tak sedar dia dah sampai betul-betul bawah sofa T_T Kalau tinggalkan kat katil memang takleh lama.Risau mak.


Orang bujang yang suka golek-golek kat lantai.Kalau letak kat tilam,kejap je dia meluncur ke lantai.Rimas agaknye.Tapi kalau dia dah dok kat lantai tu,cepat-cepat la saya angkat.Dada tu tak elok sejuk-sejuk. Khair pun still berbarut lagi.
4 Responses
  1. Mrs Nageb Says:

    wah lasak ek org bujang nih :)

    sangat impress sbb khair masih pakai barut eh..Mareesa tak pakai pun :D..

    dia dah mkn ek..mkn ape tuh :)


  2. =sz= Says:

    abang K ni beza beberapa hari je la ngan dekbi kami kan...

    bagus lah hanna masih "rajin" pakaikan barut lagi..akak dah "off" pakai sbb barut tu dah mengecik ke perut dekbi melebar ;p


  3. Rizziela Says:

    Biasalah..tak lama lagi dia nak menyulur lah tu


  4. Hanna Says:

    Mrs Nageb
    org tua2 kata baby boy kena lama sikit pakai barut..takut masuk angin actually angin pasang..huhu..khair lom makan lagi,tunggu 23hb ni genap 6 bulan baru bagi makan..

    =sz=
    dekbi akak tu dah semangat waja dah..tengok pipi dia yang montel tu pun dah leh agak dekbi melebar dengan jayanya..hehe..

    Rizziela
    itu lah kak,lepas ni lantai rumah bersihlah dak khair kerjakan..haha..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...