Saya, Aaron Aziz dan Semut


Ekceli "saya" kat tajuk tu hanya tempelan semata.Takde kena-mengena dengan hidup Aaron Aziz pun T_T .Sebelum fenomena Nora Elena lagi saya memang minat habis dengan Aaron Aziz.Muka dia sweet je..Hasben pun tahu.Boley pulak kalau ada Aaron Aziz kat tv hasben panggil saya.Ala dia tahu minat saya tak kemana pun.Perah santan je lebih.Hahaha.

Kat Berita Harian hari ni, statement membuatkan saya tergelak sendiri..allololo comeynya..hahaha

Di rumah Aaron sering melakukan pelbagai aktiviti menarik bersama anak-anak. Aktiviti dilakukan ada kalanya pelik seperti mencari semut dan kemudian memberi makan kepada binatang itu, tetapi ternyata aktiviti berkenaan amat digemari oleh anak-anaknya.

Alahai cari semut pun bole.Sweetnyer!! (orang kalau dah minat, bukan cari semut je cari  ulat gonggok pun dikatanya suwit.muahahaha). Boleh baca artikel penuh kat sini.

0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...