Sehari Sebelum Puasa...

.......Kitorang pergi Planetarium Melaka. Seronook sangat.Dapatlah tolak 2 jam aktiviti.Lalalala.

Teacher pakai baju korporat kaler oren. Anak-anak permata takde uniform lagi.Tapi kena ikut theme oren gak.Sebahagian parents yang join.Diorang ada yang tengah kerja, tapi tolak 2 jam keluar jap.Almaklum lawatan hari Jumaat, rugi pulak cuti.

Lepas habis melawat Planetarium Melaka, teacher ajak habiskan masa untuk genapkan 2 jam pergi Taman Seribu Bunga.Ibu bapa join bukan saje-saje jadi pengiring, tapi sambil melawat kena tunjuk ajar anak-anak apa itu alam semesta dan tumbuh-tumbuhan.Bagus jugak aktiviti macam ni, ada peluang mama habiskan masa dengan Kakak sorang je.Selalu Kakak kena mengalah bila mama dah pegang adik-adik dia.Hee.

Kakak sangat seronok sebab Papa pun ada join sekali.Tak selalu Papa cuti join aktiviti Taska.Dua beranak yang sangat akrab >.<





p/s : Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak.Kejap dah puasa balik kann...
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...