Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Akhirnya...

Sudah berapa lama ofis aku ni block semua jenis chat kt internet. Kalau nak ym,meebo,atau shoutmix semuanya forbidden.Kt rumah pulak semua maklumlah laptop rosak.So,sepanjang ofis aku forbidden semua jenis chat,aku tak dapat baca mesej kat shoutmix aku tu.Kaunter hit pun aku tak tau dah berapa.Itu pun diorang forbidden gak.


Hari ini,buat pertama kali aku dapat baca mesej kt shoutmix.Yea!Yea!Diorang dah allow kot semua chatting ni.Hehe.Buat kawan-kawan yang bagi mesej kat shoutmix tu,saya ucapkan terima kasih.Saya tak balas,bukan saya sombong ye.(^_^).Lepas ni saya akan blogwalking kt kawan-kawan kt shoutmix tu.Eh,eh,jam dinding saya pun muncul la.Hari tu dia tak keluar pun.Akhirnya...semua kembali macam sediakala.
2 Responses

  1. Hanna Says:

    Salam Ramadhan dan Selamat Hari Raya (^_^)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...