Aktiviti Khayra Weekend Hari Tu : Part I

Tarikh : 5 September 2009
Hari : Sabtu
Lokasi : Rumah Kami
Waktu : Tengah Hari Sket
Hari Sabtu memang ditunggu-tunggu oleh kitaorang sekeluarga ataupun setiap family kat Malaysia ni.Hari untuk bersantai-santaian.Khayra dapat balas dendam tengok Channel Playhouse Disney lama-lama.Almaklumlah member tu dok Taska.Takpat nak tengok TV selalu.Malam-malam kena paksa tido awal.Itupun Khayra ngelat ajak dok depan TV,nak tengok lagi la tu.Disebabkan stroller Khayra dah jadi perhiasan dalam bonet keta,mama & papa buat stroller tu untuk dijadikan tempat duduk istimewa Khayra bila tengok TV.Haha.



Handy Manny Time! Antara favorite Khayra.

Time iklan baru nak pandang.

Haiwan kesayangan Khayra,Pooh dan Mickey.Mesti kena bawak sama.



Takleh dok dalam strolley lama-lama.Asyik nak memanjat untuk turun je.Ha,mama dah bawak turun.Tapi mata tu tetap tak berkelip tengok TV.



Amboi anak dara ni,kusyuk betul la.Dah penat berdiri ke cik kak? (sila abaikan pemandangan kat sofa tu ye.Saya dah kemaskan dah)

0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...