Alat Penimbang Yang Tak Boleh Harap

Menyampah betul tengok scale kat rumah tu.Boleh tak buat kerja elok-elok.Asik mendatangkan kemarahan orang je.Scale kat rumah emak saya lagi la tak boleh harap.Kalau timbang kat situ, automatik dia berlebih-lebih.

Ok,mulai hari ni saya nak berkawan baik dengan scale kat rumah.Biar dia buat kerja dengan penuh integriti.Bermakna,saya kena lah melantak dengan penuh kesyukuran dan sederhana.Bukan makan makanan yang kaya dengan kolestrol, lemak, kanji dan sebagainya.

Lepas ni saya taknak marah-marah scale saya lagi.Saya nak diet. <---- Sambil kedua tangan letak kat bahu,pastu mata jeling ke atas jangan lupa cebikkan mulut sikit.Macam citer Oh!Yeah tu....

Mak naik 4kg nok!
2 Responses
  1. Nurul Aznil Says:

    Salam,

    jgn risau, anda ada geng! :P


  2. Hanna Says:

    ok geng, apa menu kita hari ni..ooopps!apa menu diet hari ni..kesilapan atas dasar asik teringatkan makanan..huhuhu..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...