Imran New Hair Look

Menjelang umur Imran ke 2 tahun ni, saya nak stailkan rambut Imran.

Kalau ikutkan memang saje nak bagi rambut Imran panjang. Salah satu sebabnya ialah, hanya Imran je yang dapat rambut lurus dalam 3 orang anak-anak saya ni.Khayra dengan curly hujungnya, Amsyar pulak rambut gulung kalau panjang.Saya dan hasben pun tak delah rambut lurus.Rambut ketak jugak.Hahaha.

 Rambut bulan lepas.

 Tengok tu rambut dah masuk telinga.Asiklah mama dia selitkan rambut belakang telinga.Motif Imran tengok tab macam tu sebab geram dengan game yang dia tengah main.Adoilah anak...

 Muka jambu je.

Oklah disebabkan saya tak tahan tengok rambut Imran yang selalu terselit masuk dalam telinga dan yang penting sekali papa dia benarkan gunting rambut, jomlah lah kita ke kedai aney.Kali terakhir Imran gunting rambut pada cuti Melaka Bandaraya Bersejarah 16 April 2013 iaitu 9 bulan lepas. Memang rambut dia tak tumbuh banyak.Takat tu je.Tu pasal sayang nak potong.

 Detik-detik cuak bermula.Tengoklah muka Imran nak nangis tu.Papa kena pegang

 Itu dia mari kita tenyeh itu kapla..hahaha!

Setelah meraung,menjerit,berasak nak turun, menangis sampai kuar hingus...jadilah stail macam ni...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 Gaya otomen!! Yeah!!



Dah takde jambu dah.Baru macho.Kikiki.Semuanya pandangan sisi.Tuan badan takmo enterframe lagi.Malu katanya..hahahuhuhehe!!




0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...