Kesian Khayra

Baru-baru ni Khayra kena selsema dan batuk...Isnin - 20 April 2009, ku bawa Khayra ke Klinik Kita kt Wangsa Maju...Doc bagi ubat batuk+selsema+Krim Ruam...Kt Taska Khayra memang baby kt sana ramai yg demam etc...so,nak tak nak Khayra pun menjangkit sekali...

Dh bagi makan ubat tu,still batuk-batuk lagi...kesian dia bila malam berkokol-kokol batuk macam orang besar...dia baby lagi,baru 4 bulan...huhu...

Khamis - 23 April 2009,bawak Khayra pegi PUSRAWI kt Jalan Tun Razak...Doc suspek dia kena athma...lagipun ku memang ada athma...so,Khayra diberi gas untuk melegakan pernafasan...Doc bagi ubat batuk+selsema+antibiotik...

Pic ni mama lepas nangis tengok Khayra macam tu

Esoknya badan Khayra penuh dengan ruam...ku suspek Khayra elergik dengan ubat antibiotik...Sabtu - 25 April 2009,pegi balik ke PUSRAWI,doc suruh stop makan antibiotik+selsema...harap baby ku cepat sembuh...Khayra,mama rindu dengan gelak ketawa mu sayang....
2 Responses
  1. Zuhaini Says:

    siannya Khayra... cepat sembuh ya!

    *x kena admit, kan..? alhamdulillah.. tukar la taska.. try hantar ke babysitter pula..


  2. Hanna Says:

    thanks zuhaini...x admit...takde sape kt area rumah ni yg bole jaga...nak tak nak kena hantar taska...tu la risiko kalau hantar anak ke taska...huhu...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...