TAG - 6th PHOTO

TAG GAMBAR FROM HERNI


RULES

>Go to your photos folder in your computer.
>Go to the 6th folder of photos.
>Go to the 6th picture in that folder.
>Put the picture on your blog and a description of it.
>Invite six friends to join the challenge.
>Link them in your blog and let them know they have been challenged!


herni,ku terpaksa aci ngelat sket la...folder yg ke-6 ala2 privacy gitu...terpaksa la ku lompat ke folder ke-7...ala bole la...hehe...yg penting, ni gmbr yg ke-6....ngeh3....


masa ni tgh jadi mak buyong...dh 31 weeks...bulat x hingat,ada ati nk mkn ais krim...hehe...gmbr ni ms ktorg bersantai kt Pantai Puteri,Melaka...anak buah & MIL ada skali....

bila ku tengok balik perut itew,shahdu plak rasanya...baby yg ku kandung 9 bln ada dpn mata skang ni...ke hulu ke hilir perut boyot ni ku bawa mmg la,xkan nk tggl kot...walaupun bdn ni mcm dh x larat nk bwk baby dlm perut tu yg membesar bagai johan, ku gagahkan jua demi baby dan suami tercinta...alamak, ter 'emo' plak...hihi..

ku xde byk geng lg...so,sape yg tersenarai tp dh buat TAG - 6th PHOTO ni abaikan je la ye :)

6 org senarai ku yg MESTI buat apa yg ku buat..hihihi...
  1. azryna
  2. shimashukri
  3. acu aza damia
  4. sz
  5. anne
  6. zuhaini
4 Responses
  1. herni Says:

    wakaka...hanna mu switch ke gambo tuh? hehe bila dah darurat xdapek den nak nolong ehhh...ekeke


  2. hihhi..kalo folder ke-6 sz gambo2 doraemon..nak tgk jugee ke? kuikuikui...nnt kalo ada sz cr kat external hardisk..:p


  3. Hanna Says:

    herni - tu la pasal...darurat sgt...nasib bek gmbr tu yg kuar,kalau x,main aci ngelat lg la..hihi..


  4. Hanna Says:

    sz - pape gmbr pun bole..gmbr tgkap kt rumah pun bole..kui.kui.. :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...