Still Ada Ruam Lagi + Batuk&Selsema : Part 1

Tadi pegi tengok Khayra kt Taska...selalunya hari Isnin,Khayra mesti tak selesa dok taska...Masa sampai,ibu pengasuh Khayra nk mandikan dia...Khayra tengah menangis...Aduhai,shahdu tengok air mata baby ku berjujuran...

Khayra minum sikit je susu yang ku bekalkan...terus ku susukan dia...sungguh-sungguh Khayra menghirup susu mama dia ni...Ibu pengasuh Khayra cakap,tadi Khayra batuk lagi...Tapi ku dah stopkan dia makan ubat batu tu...Ibu pengasuh kesian tengok dia batuk-batuk,suruh aku bawak ubat tu esok...huhu...

Lepas menyusu,Khayra tertidur kekenyangan...tapi terjaga balik masa ku letak atas tilam...terus Khayra bagi senyuman yang manis padaku...alahai anak mama...masa nak balik ofis balik,Khayra tengok je mama....sayu je mata dia...tunggu anakku,pukul 1.00 karang mama datang balik tau...
2 Responses
  1. azryna abdul Says:

    khyra demam teruk ke hana??ciannye dia..harap2 bby cepat2 sembuh k..


  2. Hanna Says:

    Thanks ryna..baby tak demam...tapi batuk2+selsema...dh dekat seminggu mcm tu...huhu...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...