TAG FROM HERNI

Sebenarnya dh banyak kali ku kena tag...tapi sebab masa mencemburui aku,tak dapat la nak memenuhi hajat kawan-kawan...tp sekarang jam hampir cecah pukul 2 pagi,ku habiskan jugak homework ni..huhu...

1. If you can be an animal, what will u be? Why
Taknak jadi binatang...nk jadi manusia...huhu

2. If you robbed a bank, what do you want to do with the money?
Macam2 nak buat...tengok gak berapa nilai yang aku rompak tu...hehe..kalau takat ribu2 je,ku nak pegi melancong...nak bawak Khayra pegi makan angin naik kapal terbang...hohoho..ish!mana bole,duit haram tu...

3. If you can teleport yourself anywhere in the world, where do you want to be? why?
Lom fikir lagi..nanti la aku bincang dengan En.Suami dulu..kena mintak izin dia..

4. If you know that you are dying, what is the last meal that you want? why?
Nasi lemak buatan mak...sambal dia pergh!sedap woo...

5. If you can only kill one person in this world, who is the person? why?
Bush..Dia tu kan Presiden Perang...lorat je...

6. If you can choose either to have more than 24 hours a day or can live more than 100 years, what is your choice? why?
Semua tu tak nak...me is ordinary person..


7. If you can date celebrities, who is that person? why?
Siti Nurhaliza pun bole la...Nak tanya dia berapa harta kekayaan dia sekarang...hehehe...

8. If you can only have 1 thing in this world, what should that be? Why?
Udara...Supaya ku bole bernafas...

9. If you have the opportunity to tag 7 of your friends, who are they? why?
Ala,soalan ni yang lemah ni...ku tak ramai kawan lagi...nasib la sape yang kena...

  1. azryna
  2. shimashukri
  3. acu aza damia
  4. sz
  5. anne
  6. zuhaini

0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...