Bawak Gunting, Pen dan Masking Tape ke Opis

Tujuannya adalah untuk marking EBM.

Ye puan-puan, bahan-bahannya ialah :
1 x gunting kertas,
1 x permanent marker pen,
1 x masking tape

 Sila gunting masking tape elok-elok. Jangan koyak macam tu je. Tak cantik. Comot.Lepastu tampal bahagian yang digunting ke tempat yang rata. Catatkan nama, tarikh, hari dan masa setelah selesai mengepam.
 Tampal catatan tu ke botol / plastik yang mengandungi EBM dengan betul. Jangan salah tampal pulak.
Dah boleh masuk dalam cooler bag ye puan-puan.Jangan tinggalkan kat atas lantai macam gambar di atas. Itu hanya untuk gambar hiasan saje. Jangan lurus sangat tau.

Sekian saja aktiviti saya hari ni. Dadaaa

3 Responses
  1. mrsharis Says:

    hanna..banyaknya susu ko dik..jeles ahkak..


  2. Mrs Nageb Says:

    betul2..setujuk....huhu..


  3. Hanna Says:

    mrsharis
    alhamdulillah, meriah kak.gara2 menyusu dua orang budak.hehe.

    Mrs Nageb
    hehe..keep pumping mama, insyallah meriah :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...