Belum Buat Stok EBM Lagi

Saya masih dalam cuti bersalin. Khair Imran masih meneruskan legasi Kakak & Abang dia yang fully breastfeeding.Alhamdulillah.Kadang-kadang terpaksa gak tinggalkan baby kat rumah MIL kalau ada kerja sket kat luar or beli barang.So, rutin mengepam dah kembali.

Stok yang saya buat pun bukan untuk stok waktu kerja nanti.Tapi buat standby kalau Imran kena tinggal dengan MIL.Disebabkan cuti ni laaamaaa lagi, nak pam susu ada rasa liat sikit.Isy..isy..isy..Tunggulah lagi sebulan nak keja baru buat stok kot.Sekarang Imran baru sebulan setengah.Heee..

Hasil tenusu yang saya perah masa nak outing hari tu. Dua botol yang belah kanan tu sekali perah kat B kanan. Alhamdulillah dapat 11 oz. B kiri just dapat 2 oz je. Mungkin sebab saya baru lepas menyusukan Imran yang belah kiri kot.Tu yang dapat sikit je.


1 Response
  1. Mrs Nageb Says:

    Alhamdulillah rezeki anak anak kan.. :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...