Galak Berjalan Sekarang Ni

Sekarang ni kalau offer Khayra berjalan harus dia tak tolak.Kejap je berdukung,lepas tu kaki dah getik melonjak-lonjak nak turun.Dalam umur 10 bulan setengah ni,kaki Khayra bertambah kuat.Jalan dah tak jatuh lagi.Alhamdulillah.Kat rumah selalu ajak mama main kejar-kejar.Huhu.

"Tak main la stroller lagi mama.Tak anak dara la macam ni"kata KhayraBerdating dengan sang jejaka sambil berpegangan tangan.Jeles I.


Makan apa tu syg?


Mama yang tak larat tunggu anak dia berjalan terkedek-kedek.Terus angkut.Baru cepat sikit.


Patutnya amik gambar anak.Tapi mama yang hover.Muahaha.

7 Responses
  1. Rizziela Says:

    bestnya babby dah pandai jalan...

    kyaira umur berapa dah pandai jalan?


  2. mrsharis Says:

    selamat berkejar-kejaran la...hehehe


  3. cepatla khayra ni jalan..jeles habis..merangkak pon die cepat..serba serbi cepat..
    cepat2 mintak adik pulak yer..hehehe


  4. eis Says:

    hehehe kelakar komen kat atas tu (cepat-cepat mintak adik). comel je khayra 'diangkut' mama dia :)


  5. boleh naz tolong jawabkan?khayra bertatih 9bulan..10 bulan dah jln..skang khayra 10bln lbh kan


  6. khayra tolong doakan kawan awk yg babam tu jalan cepat2 jugak ok...anty wani xsabo sgt dah nak tgk si mia tu jalan.hahhahah


  7. Hanna Says:

    Rizziela

    alhamdulillah,Khayra start melangkah 9 bln..umo 10 dh jln tegap..(thanks pd nazz yg tolong jwbkan bagi pihak..hehe)

    mrsharis

    tak larat nak kejar dh..wooo

    Azlina

    alhamdulillah,semua cpt.merangkak umo 5 bln 2 mggu..tp tang dpt adik cepat tu,tggu lg kot..amboi ibu alisha ni,dh ade niat nk bg alisha adik tak lama lg ke?hihi..

    eis

    kalau nk adik sorg lg,kena mntk petua kt eis camne nk dpt boy plak..haha..lariks!

    Nazz

    Thanks naz sebab tlg jawabkan..akak ni kdg2 x smpt nk balas komen..bz ler..

    p/s:terharu nazz igt step khayra..huhu..

    wanie

    insyallah,mia berlari terus tu..nnt lg x larat nk kejar..haha..yg penting,headband maintain marveles..(^_^)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...