Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Blog Template Baru+Photoshop CS4

Hihihi..Bukan apa, dah final select blog template.Ok la kot.Rasanya kena mekap sikit-sikit.Gambar-Gambar Khayra setiap bulan lom tempek lagi.Kena cari balik.Hari tu buat back up save kat word, punya la pandai sekarang file tu tak leh import.Kena selongkar kat laptop kat rumah balik.

Sekarang ni aku tengah menimba ilmu berlajar photoshop kat En.suami a.k.a Mr.Papa. Almaklum Papa kan Graphic Designer.Dah lama dah Papa nak ajar.Sejak zaman bercinta lagi.Kira-kira dah 9 tahun offer,baru ni aku yang tergerak mintak Papa ajar.Lama ek.Ye lah,bercinta 8 tahun,kawin dekat 2 tahun.Ini pun aku berlajar sebab nak tacap gambar Khayra.Hehehe.Papa tepuk dahi.Ingat nak belajar betul-betul.

Oklah,aku ni amatur lagi,so kalau gambar tak cantik buat-buat tak nampak la ye.Sekarang ni jangan anggap gambar ditacap oleh Papa Khayra lagi.Awal-awal lagi En.Suami dah warning.Kang rosak reputasi dia.Ceh!Oh ye,kalau nak tengok sebahagian karya Papa Khayra boleh klik kat sini ye.Itu cuma buat time free je.Sekarang Papa Khayra berkhidmat dengan agensi kerajaan.Designer gak.Kadang-kadang amik job buat custom album kawin.Yang pasti,aku dan Khayra la sumber inspirasinya perasan.

Ni ha gambar yang comot aku tacap kat photoshop.Seriously aku memang zero.Tak tau pape pasal photoshop before ni.Pasni gigih belajar photoshop lagi.Tiba-tiba best plak mengedit gambar."Abang,assistant in da making akan berkhidmat tak lama lagi.Tungguu"Muahahaha!

click for enlarge

Inilah hasil kerja aku yang comot.Itupun garu kepala asik tanya papa.



p/s :Eleh,benda simple pun nak publish dalam blog.






4 Responses
  1. Goood..nanti blh ajar akak.
    Akak pun dah lama nk tukar layout tp tak berkesempatan..

    Nanti2 la..


  2. Anonymous Says:

    emm.. thanks for text )


  3. Anonymous Says:

    [B]NZBsRus.com[/B]
    Escape Laggin Downloads Using NZB Downloads You Can Easily Find High Quality Movies, PC Games, MP3s, Applications and Download Them @ Alarming Rates

    [URL=http://www.nzbsrus.com][B]Usenet Search[/B][/URL]


  4. Anonymous Says:

    а все таки: спасибо... а82ч


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...