Aduhai Anak Dara ku

Tengok saje gaya Khayra sekarang ni.Mentang-mentang umur dah setahun.Pandai betul gayakan camne aku pakai mekap.Cewah!




Khayra : Jap lagi nak tido ni.Khayra nak mekap sikit.Biar cantik dan berseri muka I.Tepek-tepek sikit kat pipi I yang gebu ni. [sambil perhatikan En.Papa tengah ajar Mama photoshop].

Papa : [Yang nampak tepi baju sikit tu] Khayra nak papa tacap pakai photoshop pun buleh.
Khayra : Eleh papa ni..




Khayra : Kat belah mata jangan lupa.Nanti nampak eye bag pulak.Tak cun la.

Mama : [Yang nampak kain batik tu] Khayra,jangan nak ngada-ngada ei.Apsal kat belah mata je,kat dahi pun kena tacap gak.
Khayra : [Dalam hati] Eh,mama aku ni..Ingat nak marah aku tadi,tapi mama lagi hover..huhu..




Khayra : Cun gak aku ni ek.Kalau aku buat muncung camni lagi cun.Ok lah,pasni abis la barang mekap mama aku kena kerjakan.Muahahaha.
Mama : Khayra! Mama tau apa Khayra nak buat.Mama dah sorokkan dah semua barang mama kat dalam laci lemari..oops! terbagitau plok..


6 Responses
  1. Naff Says:

    Hana...
    lama tak tinggalkan komen kat cini..masing2 bz, aduhaiiii...cumil loteh nye anak dara..dah pandai make up pulak...he he he he..geramnye!!


  2. kikiki..ni lah anak pempuan..klu anak lelaki sibuk nak bwk moto..nak bwk kete..ikut gya bapak..kak..boleh x akk msg naz kat no 0176627114..ada bnda naz nk ckp dsgn akk


  3. itu yang seronoknya kalau ada perempuan...

    pandai sungguh anak dara ini bergaya...

    rajin2 ber make up ye. nanti boleh lawan kecantikan dgn mama.


  4. Hanna Says:

    Naff

    Hai Naff..lama tak nampak..anak dara ku itu dah pandai bergaya,memang geram ni..huhu..

    Naz

    Itu la pompuan naz..dari kecik sampai ke besar nak bergaya je..hehe..boy plak mmg lasak,nazz mesti dah arif sgt ni..hee..

    ibu emy efy eqy

    itu la kak,tak sgka kejap je anak dara ni membesar..cepat betul masa berlalu..


  5. liza Says:

    waa.. da beso anak dare mak ude nih..ada gaya seorg model yg berjaya.


  6. Hanna Says:

    betul tu mak ude..nama pun anak daro..hehe..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...