Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Mata Bengkak Tengok Ombak Rindu


Sape dah tengok Ombak Rindu!

Saya.Saya!

Ecewah, nak citer gak dia pergi tengok wayang tadi. Hari ni Jumaat, rehat panjang. Bila Ila ajak pergi tengok Ombak Rindu semua kelam-kabut nak ikut. Tak plan pun.Nasib baik tiket pukul 12.00 pm tak sold out lagi. Pergi kat MBO, dapat seat baris ketiga dari depan. Jadiiilah...

Kitorang pergi 7 orang semuanya. Naik 2 kereta. Aaron Aziz punya pasal, lajuu je mak anak 2 ni ngikut. Hehehe.

Disebabkan saya tak pernah lagi baca novel Ombak Rindu ni, memang layan habis lah cerita ni. Tak yah nak fikir jalan cerita macam mana. Lepas tengok cerita baru nak cari novel. Macam Nora Elena jugaklah. Dah habis siri kat TV, baru terhegeh-hegeh cari novel Kasih Suci.

Disebabkan hormon tak stabil sejak dua menjak ni, emosi cepat tersentap. Saya rasa sayalah juara orang kuat nangis dalam wayang tu.Kesian sangat dengan Izzah. Tapi saya tetap suka dengan Aaron Aziz walaupun mula-mula dia layan kasar dengan Izzah tu (yes, saya peminat setia Aaron Aziz).

Entah kenapa scene Hariz kat hospital tak sedar sebab eksiden, saya nangis sungguh-sungguh. Saya tak boleh ar tengok orang yang kita sayang terlantar macam tu. Izzah yang solat hajat & baca Yassin untuk suami dia. Pastu mula lah teringatkan hasben, janganlah kena macam tu. Nanti saya nagis. Teruk betul saya imegine.

Jangan kata saya, orang lain kalau tengok orang lelaki nangis boleh kita nak nangis sekali jugak. Macam tu la dengan Hariz, berapa kali dia kuarkan air mata. Saya tak boley arr.Dah lah lupa bawak tisu, lengan baju dah tak cukup nak tampung ayaq mata saya ni.Meleleh je.

Lisa Surihani pun ok jugak. Mungkin dia tak cukup garang kot. Tapi kena jugak dengan karakter dia. Paling nyampah mestilah Datuk Sufiah. Pelakon lain pun best-best belaka. Watak Pak Dollah pun sangat berkesan kat saya ni. Hai, terer betul Pak Dollah berlakon nangis, saya tak sampai hati tengok dia nangis laa.Nangis lagi mak ni.Nasib baik saya duduk sebelah laluan tangga, sebelah kanan Aini, apa ada hal nak nangis beria-ia pun. Hehehe.

Nanti kalau ada kat Astro First saya nak tengok lagi. Amaran! Kalau sesapa tak suka tengok cerita meleleh macam ni sila jangan tengok.

3 Responses
  1. adoiii ramai btl dah g tgk nih. br ur blog pun da terasa hiba. huhu... tetb rs cam nak g tgk gak. huhu...


  2. wahida Says:

    harus tgk sbb saya antara ribuan pembaca novel Ombak Rindu tu...


  3. Hanna Says:

    My Khalish
    jom tengok!! jgn lupa bwk tisu segala,mmg akan nangis punya..confirm!!

    wahida
    sy novel x bc lg...tgh tggu turn nk pinjam kt kwn..berebut2 diorang nk bc blk..hampeh tau..huhu..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...