Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Maafkan Saya Teman-teman....

Assalamualaikum sahabat...

Di kesempatan ini saya memohon maaf kerana merahsiakan my 3rd pregnancy yang telah masuk 32 weeks.

Banyak yang telah terjadi dalam family saya 2 minggu kebelakangan ni.Kesian Khayra entry Birthday yang ke-3 tahun pun tak sempat saya upload.

Dengan Khayra yang muntah-muntah, cirit-birit disusuli dengan demam, Adik Khair yang meragam, keadaan boss yang naik angin dan hasben kerja berulang alik Melaka-KL-Melaka. Haiih...Untuk makluman, saya telah ditahan wad 25 Disember 2011 selama 3 hari disebabkan Abruptio Placentae ataupun Uri Lekang.

Ya Allah, hanya tuhan saja yang tahu hati ni. Doktor bagitau hanya minor. Tapi hampir-hampir baby saya hendak dikeluarkan dikala usia hanya 31 minggu. Tak sanggup rasanya.Nanti saya akan ceritakan kronologi bagaimana keadaan saya sehingga dimasukkan wad.Ini just short update, sebab singgah rumah kejap.Sekarang saya tinggal rumah mak buat sementara.

Doakanlah baby dan saya kuat. Saya tak sanggup nak menulis lagi. Tunggu kekuatan lain untuk next entry. Salam sayang dari saya.

 
19 Disember 2011 : Khayra 3rd Birthday. Masa ni bawak Khayra jalan-jalan tengok wayang Alvin and The Chipmunk and makan-makan.
8 Responses
  1. yA ALLAH!

    hanna...langsung tak perasan hanna pregnant #3 ... muka tak naik, perut je naik kot... Semoga Allah melindungi kandungan hanna ye...


  2. kuatkan semangat kak...saya doakan akan selamat..Jaga kesihatan tu....Rest ....tau..


  3. alhamdulillah congrats. xpe, kami menghormati keputusan anda. ;) apepun, take care tau. kami doakan hanna, bb & family baik2 shj.


  4. Mrs Nageb Says:

    subhanallah.....tak sangka rohana...ko memang kuat! dlm keadaan supermak pun ko tabah! syabas....sekejap je dah nak lahir baby...takpe jalan dulu ya... :) doakan aku meyusul nanti ya....huhuhuhu


  5. Mama Damia Says:

    tahniah..slu jenguk sini tp tk perasan pn pregnant..take care ye..i'allah semuanya akn dipermudahkan nti


  6. akk..dah nak bersalin?pandai btol dia simpan rahsia..pape pun naz doakan semuanya selamat n tak sabar nak tgok adir khair amsyar


  7. Ida Junaida Says:

    kuatkan semangat...insyaAllah semuanyer selamat


  8. Ya Allah dik...

    Akak baru tau ni. Tahniah yer.
    Jaga diri elok2..apa2 jgn lupa update.

    Kiss khayra & adik untk akk.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...