Bila Water Dispenser Mechine K.O

Bila minuman harian kena bercatu, so faham-faham sendiri la kena cari alternatif lain. Susah jugak bila mesin tu rosak. Satu balang RO Water boleh melimpah begitu je. Habis karpet ofis bau masyem. Kalau nak amik air panas, kena tuang sikit-sikit pastu tunggu dia boiled kejap. Baru boleh minum. Tu kalau sorang, abis tu kalau 14 orang tak ke sangap jadinya.

Dah report kat supplier. Hari ni janji nak datang. Akan ku tungguuu uuu... 

 Buat masa sekarang kita bawak bekal 2L air masak dari rumah ok.

Botol air 1.5L jadi bekas top up bila amik air kat mesin tu. Sekali amik kemain banyak. Patut la balang air tu cepat abis...

Salam Jumaat kawan-kawan. Selamat Bercuti dan Selamat Menyambut Aidil Adha. Yang pulang ke kampung berhati-hati ok.

p/s : Hari ni hasben dah beli tiket bas siap-siap. Takut tiket habis orang balik kampung. Yang penting hasben saya hari-hari balik kampung.Hehehe.
2 Responses
  1. Ct Aja Says:

    selamat pulang ke kampung....


  2. Hanna Says:

    selamat pulang ke kampung utk aja jugak..hati2 di jalanraya..kitorg mmg dh duduk kampung, x blk mana2 pun...hihihi...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...