Inilah Harta Saya...

Sebelum pergi rumah mak saya dan MIL, kena amik gambar dulu. Biasalah malam raya kena jalan-jalan tengok lauk orang. Semestinya saya pun ada tugasan jugak. Kena buat sambal kacang. Dah siap masak bolehlah hantar ke rumah mak. Kacang siap goreng dan buang kulit, mak saya awal-awal dah bagi. So, nak tak nak Kak Long kena buat jugak sambal kacang.. T_T

Bila tengok balik gambar anak-anak..eh, kejap je aku dah beranak dua.Kakak pun dah besar. Adik pulak badan susut sikit. Turun sekilo sebab demam tumbuh gigi atas bawah.Inilah harta saya...
2 Responses
  1. MyKhalish Says:

    ekekke..btl2, bila duk snap pic or kira anak..eh dah 2, anakku. tiap anak yg berbeza perangai. tp tetap sayang kedua2nya...


  2. Hanna Says:

    betul la..msing2 ada kelebihan & kekurangan..nk x nk tercompare jugak dua2 ni..

    sok2 mcm x caya bila bernak 3, 4, 5..owh!smpai 5 ke?..hehehe..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...