Sedapnya Tido..ZZzzZZ

Masih lagi mengantuk...

Pukul 12.30 tgh td, terus cari bantal lepak kat tempat solat. Dah lepak dah tentunya tertidur. Budak-budak yang makan kat pantry pun saya tak hiraukan. Ngantuk punya pasal. Sorgaaa.. Kul 1.15 pm bangun sebab nak pergi taska.

Kenapa mengantuk?
Ini bola punya pasal. Lepas tengok orang bagi hadiah baru terkebil-kebil 3 beranak cari mood tidur.Dak kecik kul 10.30 mlm dah tido.

Kenapa orang lain tengok bola tapi tak mengantuk pun?
Sebab jadual tidur saya pukul 10.00 pm dah peluk bantal. Dah laki kiter keluar kerja kul 5.00 am so, bini dia pun kena ikut bangun pagi sama la.Pastu nak sidai baju lagi. Lepas subuh baru tidur balik.

Masih lagi mengantuk ke?
Lagi masih. Sebab boss takde..hehehehehe..

p/s: Malam tadi saya takut nak tengok bola. Dok dapur dengar suara TV je. Tapi orang rumah belakang sorak kuat sangat. Berdebar-debar teman. Diorang pakai TV kabel biasa, so kalau gol, diorang sorak dulu. Pape pun Syabas Young Tiger!! Nilai-nilai murni di sini, jangan maki-hamun orang, nanti Allah balas. Hahahahaha!!!!
2 Responses
  1. Qaseh Says:

    kalo tido lena & nyenyak lagi terBAIK. sy xdpt tido bukan sbb tgk bola tp org2 kat luar menjeri2 GOLLL dgn bakar mercun bam bum bam sampai hati ini dah rasa terbakar je.


  2. Hanna Says:

    kesian awk nk tido org kacau...wah,smpai bakar mercun..betul fanatik diorg tu ye..sabau je lah..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...